ALGEMEEN

Waar is SOAPSTAR verkrijgbaar?

De producten van SOAPSTAR zijn exclusief verkrijgbaar via onze webshop. Ga naar de shop en bestel hier je favoriete SOAPSTAR product(en).

Kan ik de SOAPSTAR producten ook in een winkel kopen?

Vanaf begin 2021 zijn de producten van SOAPSTAR ook te koop in diverse winkels. Welke winkels dat zijn, communiceren we zo snel mogelijk. Weten welke winkel in jouw buurt SOAPSTAR verkoopt, neem dan contact met ons op via customercare@soapstar.nl – ons team komt zo snel mogelijk bij je terug.

Wat zijn jullie COVID-19 maatregelen?

We find a safe ‘shopping experience’ on our webshop extremely important. SOAPSTAR therefore takes all necessary measures to prevent the spread of the corona virus. The entire team is well informed and will at all times take the correct precautions in terms of hygiene and distance – we follow the guidelines of the RIVM.

BESTELLING

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen voor 14:00 uur worden op werkdagen dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 14:00 uur of in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. We bieden de volgende mogelijkheden: iDeal, Paypal, AMEX, Mastercard en ApplePay.

Het product dat ik wil is uitverkocht, wat kan ik doen?

Dat is jammer! We vullen onze voorraden snel weer aan. Wist je dat onze producten in drie hele fijne geuren te krijgen zijn? Wellicht is het uitverkochte product wel in een andere geur beschikbaar. Toch liever dat ene product, schrijf je dan in voor de wachtlijst. Zodra je lievelingsproduct weer op voorraad is, krijg je van ons een bericht.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, maar wel betaald. Wat nu?

Als je geen bevestigingsmail kunt vinden, adviseren we je eerst om in de spam-map van je inbox te kijken. Kun je de mail niet terugvinden en heb je na een uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, stuur dan een screenshot van het betaalbewijs naar customercare@soapstar.nl . Het team van SOAPSTAR komt zo snel mogelijk bij je terug met de status van je bestelling.

Mijn bestelling is incompleet. Wat kan ik doen?

Wat vervelend om te horen. Als je een incomplete bestelling hebt ontvangen, vragen we je een mail te sturen naar customercare@soapstar.nl onder vermelding van je bestelnummer. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.

CONTACT

Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Heb je een vraag of wil je ons iets laten weten? Laat het ons weten via een van onze social mediakanalen of vul het contactformulier in. We komen zo snel mogelijk bij je terug.

PRIVACY

Hoe gaat SOAPSTAR om met mijn privacy?

SOAPSTAR vindt de bescherming van je persoonsgegevens ontzettend belangrijk. We respecteren je privacy en zorgen er te allen tijde voor dat deze gegevens vertrouwelijk en in overeenstemming met de privacywetgeving worden behandeld.

Welke gegevens verzamelt SOAPSTAR over mij?

SOAPSTAR verwerkt onder andere de volgende gegevens: NAW-gegevens, bankgegevens, e-mailadres, eventueel geboortedatum, eventueel telefoonnummer en IP-adres. We zorgen ervoor dat deze gegevens te allen tijde vertrouwelijk en in overeenstemming met de privacywetgeving worden behandeld. Wil je hier meer over weten, bekijk de verklaring dan hier.

Hoe gebruikt SOAPSTAR mijn gegevens precies?

We zullen je gegevens alleen gebruiken voor doelstellingen zoals uiteengezet in onze privacyverklaring. Wil je hier meer over weten, bekijk de verklaring dan hier.

PRODUCTEN

Zijn alle SOAPSTAR producten animal cruelty free?

We houden van dieren, daarom zijn alle SOAPSTAR producten volledig animal cruelty free en 100% vegan. Wij zullen nooit dierproeven uitvoeren en garanderen dat onze leveranciers dit ook niet doen.

Is SOAPSTAR suitable for sensitive skins?

Alle producten van SOAPSTAR worden zorgvuldig samengesteld met zuivere en 100% natuurlijke ingrediënten. We gebruiken geen synthetische stoffen en laten zoveel mogelijk weg om irritatie te voorkomen. Daardoor is SOAPSTAR geschikt voor alle huidtypes en ook voor de gevoelige huid.

 

Let op: ook natuurlijke stoffen kunnen bij sommigen een allergische reactie geven. De allergenen die in SOAPSTAR voorkomen zijn: Benzyl Benzoate, Citral, Citronellol, Cimmonal, Coumarin, Eugenol, Farnesol en Geraniol.

 

Bekijk de SOAPSTAR ingrediëntenlijst voor meer informatie over de inhoud van onze producten.

Waarom schuimt SOAPSTAR zeep minder?

Om zeep veel te laten schuimen worden er normaal gesproken synthetische stoffen toegevoegd. Deze toevoegingen zorgen bij sommigen voor een geïrriteerde huid. SOAPSTAR kiest voor verzorging zonder onnodige toevoegingen – daarom gebruiken we enkel 100% natuurlijke en zuivere ingrediënten.

Welke producten zijn vegan?

Allemaal! Bekijk onze ingrediëntenlijst om te ontdekken wat er precies in onze producten zit.

Welke ingrediënten gebruikt SOAPSTAR?

Wij gebruiken enkel natuurlijke ingrediënten en laten synthetische en onnodige bestanddelen achterwege. Bekijk onze ingrediëntenlijst voor het volledige overzicht.


Heb je een vraag over een ingrediënt of product? Laat het ons weten via customercare@soapstar.nl of vul het contactformulier  in. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.

In wat voor verpakkingen komen de producten van SOAPSTAR?

We handelen met respect voor de natuur, maar dat jij lekker in je vel zit is voor ons het allerbelangrijkste. Daarom zijn alle ingrediënten 100% natuurlijk, maar worden alle producten SOAPSTAR ook verpakt in flessen van 100% gerecycled plastic – ze kunnen ook weer voor 100% opnieuw worden gerecycled

RETOUR

Kan ik een product retourneren?

Ja, zeker. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren – mits het hygiënezegel niet verbroken is. Zijn de 14 dagen verstreken, laat het ons weten via customercare@soapstar.nlDan kijken we samen naar een mogelijke oplossing.

Hoe retourneer ik een product/bestelling?

Wil je retourneren, stuur dan een bericht via het contactformulier met daarin je ordernummer en reden van retour. Wij zorgen dat je van DHL een retourformulier krijgt zodat je de bestelling terug kunt sturen.

Ik woon niet in Nederland. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Neem in dit geval contact met ons op via customercare@soapstar.nl of via direct via het contactformulier. Vermeld daarin je contactgegevens, bestelnummer en eventueel IBAN. We komen zo snel mogelijk bij je terug met meer informatie over je retourzending.

DIENSTEN

Is er ook een cadeau-/inpakservice?

Natuurlijk! We kunnen de bestelling voor je inpakken. Je kunt zelfs een cadeau voor iemand anders bestellen en diegene verrassen. Deze service kost € … Hoe je dit doet? Geef het aan bij je bestelling en we zullen ervoor zorgen dat het prachtig verpakt verzonden wordt.

VERZENDING + LEVERING

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Al onze orders binnen Nederland worden via DHL verzonden. Nadat je bestelling is voltooid, sturen wij je een bevestigingsmail. Hierna ontvang je een Track & Trace-code met daarin een bevestiging van het bezorgmoment. Wil je de locatie en het bezorgmoment achterhalen, houd dan de DHL Track & Trace-pagina in de gaten met jouw persoonlijke code.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, waar is mijn pakket?

Als je de bestelling nog niet ontvangen hebt, adviseren we je eerst de Track & Trace-code in de bevestigingsmail van je bezorgservice te raadplegen. Heb je nog geen bericht – noch Track & Trace-code – ontvangen, neem dan contact met ons op via customercare@soapstar.nl We zullen met je meekijken en zoeken naar een oplossing. Tip: controleer ook de spam-map van je inbox. Soms komen berichten daar terecht.

Ik woon niet in Nederland. Waar blijft mijn bestelling?

Neem in dit geval contact met ons op via customercare@soapstar.nl of via direct via het contactformulier. Vermeld daarin je contactgegevens, bestelnummer en eventueel IBAN. We komen zo snel mogelijk bij je terug met meer informatie over je bestelling.